حضور شرکت ماداکتو در نمایشگاه صنعت نفت اهواز بهمن-۱۴۰۰

۱۷ تا ۲۱ بهمن ماه امسال شرکت ماداکتو در نمایشگاه صنعت نفت اهواز به ارائه دستاوردهای خود در حوزه امنیت و کنترل تردد پرداخت.

هدف نمایشگاه صنعت نفت اهواز

نمایشگاه صنعت نفت اهواز با سیاست‌گذاری و حمایت شرکت‌های ملی نفت ایران، ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان و مهندسی و توسعه نفت برگزار شد. این نمایشگاه پذیرای ۲۱۰ شرکت و سازنده داخلی شامل سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت، پیمانکاران مگاپروژه‌های نفتی، شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه‌ها بود. شرکت دانش بنیان ماداکتو در غرفه ۲۱۱ به ارائه دستاوردهای خود در زمینه گیت‌های کنترل تردد و اتوماسیون نرم افزاری حفاظت و حراست پرداخت.

برنامه‌های جنبی نمایشگاه صنعت نفت اهواز

نشست تخصصی نظام مدیریت یکپارچه دارایی‌های فیزیکی، صنعت نفت دانش‌بنیان، حمایت از توسعه ساخت داخل با توسعه همکاری‌های فناورانه و ایجاد شبکه فناور، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از ظرفیت قانونی حمایت از تولید بار نخست و نحوه حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان و سمینار آینده پژوهشی در صنایع نفت و گاز از جمله برنامه‌های دومین روز از برگزاری نمایشگاه بود. در سومین و چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه نیز چهار نشست تخصصی برگزار شد.

عناوین این نشست ها موارد زیر بودند:

  • رویکرد برون‌سپاری نفت و گاز برای صیانت از تولید ملی
  • فناوری‌های چاه‌محور، اقدام‌ها، نیازها و فرصت‌های قراردادی
  • چالش‌های ژئومکانیک و استفاده بهینه در برنامه‌ریزی حفاری
  • نشست‌ تخصصی چالش‌های ارتباط صنعت نفت و دانشگاه

در بخش دیگر این رویداد ۲ سمینار نیز با عنوان‌های معرفی زنجیره ارزش صنعت نفت و گاز با رویکرد شناسایی حلقه‌های مفقوده و سمینار معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه ارتقا و بهینه‌سازی ماشین‌آلات فرآیندی مناطق نفت‌خیز، برگزار شد.

جایگاه برند شرکت ماداکتو در نمایشگاه صنعت نفت اهواز

شایان ذکر است شرکت دانش بنیان ماداکتو به مشتریان متعددی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی خدمت رسانی می کند. پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند اراک، پالایشگاه پنجم گاز پارس جنوبی، پالایشگاه نفت و گاز پارس جنوبی پالایشگاه نهم، پالایش گاز بید بلند، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، خطوط لوله و نفت و شرکت نفت و گاز زاگرس جنوب از آن جمله هستند. در همین راستا شرکت ماداکتو به عنوان عضو رسمی سامانه تامین الکترونیکی کالای صنعت نفت پذیرفته شده است. خدمات شرکت ماداکتو به شرکت های بزرگ صنعت نفت در زمینه انواع گیت کنترل تردد و اتوماسیون حراست بوده است.